A selection of the best photos you can find on this blog

PORTRETS
PEOPLE
NATURE
ANIMALS

Wednesday, September 17, 2008

Apus din tren

Fotografia asta are poveste.
Eram in tren, pe drum spre Bucuresti, veneam de la mare. Plictisit fiind ma uitam pe geam, la un moment dat trenul a facut o curba larga iar de dupa el a aparut un soare rosu superb, imediat m-am gandit ca trebuie sa-l fotografiez. Am inceput sa rascolesc prin bagaje, am luat camera si am inceput sa alerg prin tren, normal vagonul in care stateam avea usile inchise ermetic. Am alergat pret de 2 vagoane si in sfarsit am ajuns la o usa deschisa, m-am uitat afara, trenul avea cel putin 80 de km/h, normal, mi-am imaginat ca s-ar putea sa cad daca cobor pe scara, mai ales ca nu avea cine sa ma tina, dar ignorantul din mine a zis... fa poza, nu ti se intampla tie asa ceva, l-am ascultat fara sa cracnesc si am coborat pe scara trenului, cu o mana ma tineam de bara iar cu cealalta tineam camera la ochi.
M-am chinuit cateva secunde sa incadrez peisajul (gandul ca o sa cad si o sa ma fac bucati nu-mi dadea pace), in cele din urma am tras cadrul si m-am urcat repede in vagon nerabdator fiind sa vad ce a iesit.
Vedeti si voi mai jos!

0 comments: