A selection of the best photos you can find on this blog

PORTRETS
PEOPLE
NATURE
ANIMALS

Tuesday, April 7, 2009

Before/After Photoshop 1

In urma unor discutii cu niste prieteni m-am hotarat sa fac aceasta sectiune, de prelucrare, in care o sa va arat cam ce poate face Photoshop-ul in fotografie si de ce e bine sa-l folositi.
Prelucrarile sunt rapide, aproximativ 15-20 de minute de poza. In felul asta o sa va convingeti ca de fapt nu exista fotografie proasta... exista doar lipsa de inspiratie sau de indemanare in Photoshop, fotografiile nu sunt ale mele, nu sunt facute de oameni care se pricep la fotografie, unele din ele erau chiar la rezolutie 800X600 cand au fost prelucrate, unele nici macar nu sunt facute cu camere profesionale, prima poza este facuta cu telefonul!

Here it goes...


























More to come... ;)

8 comments:

Dee said...

Poate UNELE nu-s facute cu camere profesionale... sau de persoane care nu se pricep DELOC la fotografie. Nu toate fotografiile ies bine pe camera... photoshop-ul face mult din treaba.. poate asta vroiai sa zici ;) oricum good work. De ce nu pui poze facute prost de tine si apoi prelucrate? sau nu ai? :>

Horia Raveica said...

Dar tu nu stii ca pozele originale si cele proaste nu se arata???

Ce vroiam sa spun e ca in fotografia digitala.. ORICE poza (care are cat de cat un subiect) poate fi prelucrata astfel incat sa arate foarte bine.
Vad ca ai subliniat "UNELE"... ti se pare ca vreo una din poze este facuta cu un DSLR?

Dee said...

Mda... sunt cateva facute chiar de mine cu un canon 350d... sau ala nu e DSLR?

Horia Raveica said...

Sa inteleg ca esti prietena cu Andreea :)... ma, ea nu mi-a spus ca sunt facute cu DSLR... si eu nu m-am uitat in exif, o sa corectez si postul!
OK... unele (cele facute de DEE) sunt facute cu DSLR dar oricum aveau nevoie de un pic (mai mult) de Photoshop!

Dee said...

:)) nu e nevoiesa corectezi postul si da, stiu ca aveau nevoie de photoshop, pentru una din ele chiar tre' sa iti multumesc. :) eu de putin timp am inceput sa 'patrund' in tainele photoshop-ului, dar stiu oricum ca face minuni.

Horia Raveica said...

Pentru putin :)!

MS said...

buna ... hai la un concurs
http://thingsbyms.blogspot.com/2010/12/concurs-nuxe-pentru-pasionatele.html

Anonymous said...

Frate,aprecieri pentru poze,dar sincer curva aia de Amalia Constantinescu ce cauta frate in pozele tele? eu inteleg ca o suge bine si ca se fute bine,dar frate e bolnava,a infectata cu hpv ,treaba voastra ,aia ii ia la rand pe toti pe la stefanini da ,cu ,curul si cu gura nu s eu ita bani sa iasa:)),bafta la poze dar am ramas surpins cand am vazut curva la tine in poze , baga mare:))